wtorek, 24 czerwca 2014

Zapowiedź bloga


Normalnie nie robię takich rzeczy, ale tym razem postanowiłam spróbować... Nie jestem pewna czy wyszło w miarę ok, więc liczę na waszą opinię. Nie liczę na jakieś super kom, które pochwalą tę zapowiedz albo bloga. Dobra nie przedłużając oto nasza zapowiedź, miłego oglądania.


Chciała bym też uzasadnić swoją nieobecność, ale nie za bardzo mam ochotę pisać tego samego, co w poprzednim blogu, więc po prostu to skopuję i wkleję to samo tutaj...
Mam motywację bo będę miała pasek, ale z drugiej strony miałam wypadek i nie umiem nic napisać ani się na niczym skupić… Jak mój stan po wypadku się poprawi to obiecuje wstawić rozdział, który wynagrodzi wam moją kontuzję i lekki wstrząs mózgu (mam nadzieje). Widzimy się jak wydobrzeje. Całusy wasza Kath :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz