środa, 11 czerwca 2014

Odchodzę =(

Jak sam tytuł wskazuje, mam zamiar odejść! Tak, dobrze widzicie. Nie chodzi tutaj o to, że nie mam czytelników ani o małą popularność 2 blogów. Rozchodzi się bardziej o koniec roku i ostatnie tygodnie nauki. Nie mówię, że odchodzę na zawsze czy już nie wrócę, po prostu nie mam teraz czasu na pisanie. Moją decyzję, można poprzeć także brakiem weny. Niestety taka jest prawda... Nie mam czasu, weny, a na przeszkodzie stoi jeszcze chęć zdobycia paska, bo brakuje mi tylko jednego stopnia wyżej... Jestem pewna, że zamiast siostry i Olivi B.N nikt nie będzie czekał na dalsze losy tej historii mam na nią parę pomysłów ale nie wiem czy będę kontynuowała dalszą przygodę z pisaniem... Wiem, że te dwie moje dziewczyny mnie zabiją ale mam dla was pocieszenie, a tak naprawdę 2. Jedno z nich to : WAKACJE!!! A drugie to to zdjęcie zrobione przez moją siostrę. Bardzo was przepraszam i życzę miłych wakacji. Pamiętajcie, że zawszę szanuję wasze zdanie i bardzo was kocham. Mam nadzieję, że nie żegnam się z wami na zawsze.


Arrivederci!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz